onedirectionthestoryofmylife.blogg.se

One Direction Noveller

"You're Perfect To Me" Del 12

Publicerad 2013-09-24 16:38:00 i You're Perfect To Me,

 
 
Linn P.O.V

 

Jag vaknade upp i Nialls armar kl 5 på morgonen och insåg genast, det är julafton!

-Niall baby, time to get up! We are going to Sweden to meet my family, sa jag o skakade han försiktigt o pussade han lätt. 

-Not yet please!! gnällde han och log gulligt mot mig. 

-Not working this time baby, get you’re fat ass up and go wake up the boys or I won’t give you any food, sa jag o log stolt och ställde mig upp och gick och väckte tjejerna.

-I’M UP! hörde jag Niall skrika, och jag började skratta högt. 

Efter 15 min så var äntligen allihopa uppe, även Emma och Zayn som vi alla vet är riktiga sömntutor och få upp dom ur sängen var inte enkelt kan jag lova. Och både började direkt babbla om att dom måste fixa håret och Emma om även sminket. Typical Zeymma är allt jag har att säga om det.

-Now let’s all eat breakfast before we all need to be going, after all half of us are going to Sweden and the rest are going home, sa jag glatt och ställde fram frukosten ihop med Mari som som vanligt var jätte pigg, fattar inte hur hon kan vara det men ja, hon är som hon är och på sätt och vis rena motsatsen till vad Louis är vilket är lite sjukt med tanke på hur otroligt lika dom är på andra sätt, helt perfekta för varandra, men de är vi alla.

-Yeah yeah whatever you say girl, mumlar Harry och gnuggar sig för ögonen medans de andra killarna springer och hämtar sina resväskor och Harrys eftersom han är för lat. 

När de äntligen har hämtat alla sina grejer vilket tog en stund eftersom Louis klantade sig och snubblade i trappan och glömde hälften av sina grejer på sitt rum men nu är allt äntligen klart och nu sitter vi i bilarna, jag, Niall, Emma och Zayn i Nialls bil. Louis och Mari packade in alla sina saker i Louis bil och begav sig till hans mamma medans Liam åkte hem till sin föräldrar Harry och Nathalie till Harrys mamma. 

Jag kommer sakna alla även fast vi bara är borta ifrån varandra i 2 dagar för sen ska vi alla fira jul tillsammans vilket kommer bli väldigt roligt, och det ska även bli kul och se hur alla reagerar på sina presenter. 

 

Efter några timmar så landar jag och Niall äntligen i Stockholm medans Emma och Zayn åkte till Göteborg eftersom det blir närmare hem till Emma från Göteborg. Väl vid terminalen i Stockholm så möter vi upp mina föräldrar som äntligen får träffa Niall igen, vilket de inte har gjort sen vi var här förra gången.

-Linn, Niall! It’s so nice to see you again! We’ve missed both of you, säger mamma och kramar om både mig och Niall och sen kramar även pappa om oss.

-Did the flight go alright love? frågar min pappa och ler mot mig medans vi går ut till bilen.

-Yes it went really good, but I did have Niall so that’s probably why, svarar jag och skrattar och håller Nialls hand och pussar hans kind fort.

-I love you Niall James Horan, viskar jag i örat på Niall och ser hur hela han lyser upp av glädje precis som han gör varje gång vi säger jag älskar dig till varandra.

-I love you too my beautiful angel, viskar han tillbaka och kysser min kind.

 

Och det var så en helt underbar julafton med Niall i Sverige startade.

 

 

 

Glöm inte att kommentera! Älskar er alla! 

Vet att jag inte har uppdaterat på evigheter men nu fick ni er uppdatering i alla fall! 

 

Love xxxxx

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2013-09-30 10:49:01

Min Niall ❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela