onedirectionthestoryofmylife.blogg.se

One Direction Noveller

"You're perfect to me" Del 9

Publicerad 2013-01-13 20:26:26 i You're Perfect To Me,

Lättlurade! Är långt ifrån klar babes!
 
Previous: Efter maten och att vi alla hade börjat bli lite berusade så fixade jag, Harry och Zayn en brasa och tänd den, sen startade vi musik och dansade hela natten lång tillsammans alla 6.
 
Mari P.O.V
Några dagar efter "kidnappandet".
 
-Jag sticker nu! ropade jag till tjejerna innan jag gick ut från lägenheten.
Jag gick ut till taxin och stack iväg till flygplatsen för att hämta upp Linn.
Min älskade saknade bästis Linn, jag har inte träffat henne på evigheter och idag kommer hon hit äntligen!
Jag hoppade ur taxin och betalade och gick in på flygplatsen. Där stog hon, hon såg inte mig så jag sprang fram till henne.
-LIIIIIIINN!!!! ropade jag och hoppade på henne.
-MARI!!! ropade hon tillbaka och vi kramades länge.
-Fyfan va jag har saknat dig! sa jag medans vi gick mot taxin.
-Åh jag dig! svarade hon.
-Förresten finns det några du måste träffa och vi ska faktiskt hem till dom nu, sa jag och blinkade mot henne.
-Hallå, vilka då?! svarade hon förvånat.
-Det märker du om en stund gumman, men dom kan inte svenska så du måste prata engelska, sa jag och vi steg in i taxin och åkte till killarna, hem till Louis och Harrys lägenhet, för jag och killarna hade bestämt att vi skulle överraska Linn eftersom är Directioner precis som mig.
-Vi är framme nu gumman, sa jag och vi steg ur taxin och jag hjälpte henne ut med hennes grejer.
-Oh shit va stort det är här! Seriöst vem bor här? One Direction eller? Det ser ut som ett hus perfekt för dom, sa Linn och skrattade.
-Kom nu, nu ska vi gå in, jag ska bara ringa ett samtal snabbt, sa jag och tog upp mobilen.
Jag ringde upp Louis och han svarade direkt.
-It's Lou!
-Hey, we're outside now, so are all the lads here?
-Yeah, just come in through the front door, we're all in the livingroom
-Okey, bye
-Bye
Jag la på och vi gick upp för infarten och jag öppnade dörren och gick in med Linn efter mig.
-Så du kan bara ställa dina grejer här innanför dörren och ta av dig skorna för dom är i vardagsrummet, sa jag och log mot Linn.
-Seriöst hur många är dom? Du pratar som om dom är minst 4 pers, sa hon förvånat.
-Du får se snart älskling, kom nu, nu går vi in, sa jag och drog in henne till vardagsrummet.
-SURPRÌSE! ropade killarna och Linn tappade hakan.
-Skojar du med mig eller?! Är vi helt jävla seriöst hemma hos One Direction?! skrek hon och hoppade upp och ner.
-Ja men lugna ner dig och prata engelska, svarade jag och kollade menande på henne.
-Sorry guys she's a huge fan of yours but she's really sweet, sa jag och log mot killarna.
-You don't have to say that Mari, but I love u and you guys are amazayn! sa hon och kramade om mig.
-Well do you wanna hang with us and Mari here all day? frågade Niall Linn.
-Yes I'd love to, svarade hon glatt.
-Can I talk to u in my room for a bit Mari? frågade Louis och log mot mig, jag nickade till svar och följde efter honom till hans rum.
-Yeah, what did u want honey? frågade jag när han hade stängt dörren bakom sig.
-You, but can I be the one who tells Linn your my girlfriend? Please! frågade han och kysste mig.
Jag nickade till svar och kysste tillbaka och la armarna runt hans nacke och han lyfta upp mig och jag drog benen runt han och så gick han ut tillbaka till vardagsrummet fortfarande med mig i armarna kyssandes.
-GET A ROOM! skrek Harry och vi alla andra började skratta.
-Linn, this lovley girl, your friend, she's mine! sa Louis och kysste mig passionerat och klämde mig på rumpan.
-Ey, don't touch my ass honey! sa jag och hoppade ner från Louis famn och gick fram och kysste Linn på kinden.
-Var det en bra överraskning älskling? frågade jag och log mot Linn.
-The best one ever! I love u! svarade hon och slängde sig runt halsen på mig.
-So Harry, Louis and Zayn are taken so just choose who you want of the others, sa jag högt för att jävlas.
Alla började skratta utan Niall och Liam.
-We're not puppets Mari! svarade Liam och kollat surt på mig.
-I'm joking! Can't we watch movies? frågade jag och kollade på alla.
 
Vi kollade på film hela dagen och satt och snackade och Linn kom väldigt bra överrens med killarna och det slutade med att vi somnade hemma hos Louis och Harry allihopa.
 
GLÖM INTE KOMMENTERA FÖR ANNARS FÅR NI INTE MER!!!!!!!!!
xxxxxx
 

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2013-01-13 20:32:19

JAG ÄR MEEED :DDD

Svar: Så klart! ;D
onedirectionthestoryofmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela