onedirectionthestoryofmylife.blogg.se

One Direction Noveller

"You're perfect to me" Del 8

Publicerad 2013-01-07 11:54:00 i You're Perfect To Me,

Previous:
-Harry and Louis kidnapped them and I'm gonna kidnapp you now beautiful, so come now! svarade han och lyfte upp mig och gick ut till limon som väntade utanför.
-Where are you guys taking us? sa Mari och skrattade mot Louis som gav henne kyssar på halsen, vilket jag vet att hon tycker kittlas.
-That's a surprise, sa Harry glatt och log fånigt
 

 Nathalie P.O.V
-Seriously where are we? frågade Mari Louis skrämt, man såg verkligen på henne att hon inte tyckte om det här, men det gjorde ingen av oss tjejer, vi hatar att sitta mitt i ingenstans utan att veta vart vi är i mörkret.
Man vet aldrig vad som gömmer sig här ute.
-Calm down, love. You have nothing to be scared about, we're here with you and we'll protect you, svarade Louis och tog Maris hand. Så sött!
-Ey just det Mari, vad var det du skulle berätta? Du vet du sa jag berättar sen om allt som hände hemma hos Harry och Louis? frågade jag och kollade på Mari och märkte hur både Louis och Harry stirrade på mig och såg ut som frågetecken.
-Jadu, Louis kysste mig för att väcka mig men varför skulle han vilja ha mig? Han kan ju få vem som helst seriöst! Om han bara vill kan han få 100 tjejer om dagen MINST, svarade jag och kollade ner på golvet i bilen.
-Men älskling då, tänk inte så, jag kan prata med han om du vill det, eller vet du vad, jag tänker göra det ändå, sa jag och satte mig bredvid Louis.
-Mari go over and sit next to Harry, I'm gonna speak to Louis a bit and then we can change back, sa jag och log mot henne.
-Louis, we need to talk, viskade jag till han.
-What's wrong? Have I done something wrong? viskade han tillbaka förvirrat och ledset.
-Well Mari likes you but she's scared of that you just wanna have a one night stand, cause you can have who ever you want when ever you want and she's afraid of getting hurt, förklarade jag för han, fortfarande viskandes så ingen annan skulle höra.
-Oh god, that explains her behavour yesterday before she left, but I would never hurt her and I absolutly don't want a one night stand, I don't have sex with anybody, I only do it if it's true love between me and that girl, and I think I'm falling in love with Mari, viskade han tillbaka och log sorgset mot mig.
-Tell her that and I promise she will change her mind, svarade jag och reste mig upp och gick över till Harry.
-You can go back now Mari, sa jag och log mot henne.
Hon gick över och satte sig bredvid Louis och han viskade direkt massa till henne och hon började gråta av glädje och hon va jätte chokad.
-What did you actully say to Louis honey? sa Harry och kysste mig på halsen.
-Just that he should tell her what she feels cause she's afraid of falling in love, svarade jag och kysste honom.
 
Louis P.O.V
Jag berättade för henne hur jag kände och hon blev jätte glad, jag böjde mig fram och kysste henne lätt på läpparna. Hon är så vacker, och hennes ögon hade jag seriöst kunnat drunkna i.
-You look really beautiful tonight love, sa jag och tog hennes hand och kysste henne igen.
-So do you Lou, I can't believe this is happening, svarade hon och en tår rann nerför hennes kind när hon log, jag smekte bort den med tummen och log mot henne.
-It's time for your surprise, sa jag högt och log mot alla tjejer, vi klev ur bilen och den hade stannat på exakt den stranden  vi ville och nere vid vattnet stog det stora bord uppduckade med ljus och mat och dricka.
-Wow, this is really beautiful boys! sa Emma och log stort mot oss.
 -We taught about doing something romantic for you girls and this is what we come up to so we hope you like it, and we have actully fixed food or yeah we have cooked it, svarade Zayn och log mot Emma och sen mot dom andra tjejerna, han såg verkligen lycklig ut i Emmas sällskap.
-So should we go down and eat? frågade jag och log mot alla..
-Yeah, let's start, svarade Harry och vi gick ner till borden och satte oss ner och åt.
 
,Efter maten och att vi alla hade börjat bli lite berusade så fixade jag, Harry och Zayn en brasa och tänd den, sen startade vi musik och dansade hela natten lång tillsammans alla 6.
 
 
SÅ VA TYCKER NI?! GÄRNA LITE TIPS PÅ VAD SOM KAN HÄNDA I NÄSTA KAPITEL!!!!!!!!! KOMMENTERA ! PUSS
 

Kommentarer

Postat av: Nathalie Styles

Publicerad 2013-01-09 13:22:21

OHHHHH SKRIIIIV MEEEEEEERRRRRR!!!!!!:')<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela