onedirectionthestoryofmylife.blogg.se

One Direction Noveller

"You're perfect to me" Del 11

Publicerad 2013-01-18 23:23:59 i You're Perfect To Me,

Emma P.O.V
6 månader senare - Jul
 
Jag och Zayn hade bestämt oss för att fira jul med min släkt den 24:e december och sen fira jul med hans släkt den 25:e december, det skulle bli sjukt kul att komma hem igen och träffa alla, och vi fick iallafall sällskap på planet, eftersom  Linn skulle hem ihop med sin pojkvän Niall och fira jul samtidigt som oss, sen skulle vi åka tillbaka till England tillsammans och fira jul med killarnas familjer, Nathalie och Harry hade valt att fira jul hos Harry den 24:e eftersom 25:e är hennes födelsedag och hon ville vara hemma och fira den med hennes familj och Mari och Louis hade valt att fira jul hos Louis 24:e eftersom det är Louis födelsedag och han ville fira den med familjen och Sofia och hennes pojkvän Simon som tydligen också är från Sverige, ska fira jul hos Sofia först och sen åka vidare till Simon.
 
Just nu sitter jag hemma i vår lägenhet och packar ihop det sista jag ska ha med mig, och även dom andra tjejerna packar ihop allt dom ska ha.
-Va sägs om att vi går och tar en fika på Starbucks när vi har packat klart? frågade jag Sofia och Nathalie och log mot dom.
-Låter grymt! svarade dom båda.
-Men jag är klar nu så jag går över och kollar om Linn och Mari ska med, sa jag och gick ut ur lägenheten och knackade på hos dom.
-KOM IN! ropade Mari.
Jag gick in och hittade dom i soffan där dom satt med färdig packade väskor.
-Ska ni med till Starbucks och fika? Nathalie och Sofia ska bara packa klart sen kan vi dra, frågade jag och satte mig i soffan med dom.
-Ja visst! svarade Linn och log.
-Kan ni fatta att det är julafton imorgon? sa Mari uppspelt.
-Nej inte direkt, och Zayn ska träffa mina föräldrar för andra gången, jag är typ ap nervös, svarade jag och skrattade ihop med dom andra.
-Och jag ska träffa Louis familj och även hans vänner i Duncaster, fattar ni hur nervös jag är eller? sa Mari och vi bara skrattade.
In genom dörren kom plötsligt Nathalie, Sofia, Louis och Niall ingåendes.
-Hello ladies, sa Louis och sprang snabbt fram till Mari och överöste henne med pussar.
-Hey Louis and Niall, where's my loverboy? sa jag och kollade sorgset på dom.
-He's on the way Emma, don't worry, svarade Niall och vi alla skrattade.
-Are all of u girls ready to leave tomorrow? frågade Louis och kollade på oss alla.
-Yes we are! svarade Nathalie och när någon plösligt lyfte upp henne bakifrån började hon pipa, och denna någon va Harry.
 
Efter alla killar kommit stack vi ner till Starbucks och fikade allihopa vilket var väldigt mysigt och sen efter stack vi hem till oss tjejer och hämtade våra väskor och sen åkte vi vidare till killarna och hade filmkväll och sov sedan över där.
Eller ja, jag och Zayn somnade i hans säng, Niall o Linn somnade på golvet i vardagsrummet, och alla andra somnade på helt crazy ställen.
 
Kort kapitel ja, men jag är sjuk vilket jag har varit i en vecka nu så orkar knappt skriva så ni får nöja er med det här sålänge så får ni mer någon annan dag!
Glöm inte kommentera.
xxxxx

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2013-01-18 23:28:08

Jag.vill.ha.mer! Jag vill läsa hur det går för mig där på golvet 8D

Postat av: Emma

Publicerad 2013-01-29 21:31:52

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela