onedirectionthestoryofmylife.blogg.se

One Direction Noveller

"You're perfect to me" Del 10

Publicerad 2013-01-15 11:17:00 i You're Perfect To Me,

Linn P.O.V
Jag vaknade upp på soffan och kollar runt och kommer då på att vi är hemma hos One Direction, vi somnade ju här, och det var verkligen världens bästa överraskning. Jag hörde hur det ringde på dörren och gick för att öppna eftersom alla andra sov. Jag öppnade dörren och där stog tre tjejer.
-Hey, can I help you? frågade jag och log mot dom.
-Åh du måste vara Linn, Maris kompis, vi är Sofia, Emma och Nathalie, sa Sofia och pekade på dom samtidigt som hon sa namnen.
-Kom in, fast alla ligger och sover, men jag vet inte riktigt vart Mari och Louis är men jag skulle chansa på Louis sovrum, sa jag och skrattade med dom andra.
-Jag tänker väcka min pojke iallafall som en överraskning, sa Emma och gick mot Zayn och böjde sig ner och kysste honom så han vaknade.
-Goodmorning honey, sa hon och satte sig i hans knä.
-Goodmorning my love, what a nice surprise to wake up to, svarade han och kysste henne.
-Jag går också och väcker min pojkvän, sa Nathalie och gick och satte sig över Harry som hade somnat liggande på golvet och började pussa han i hela ansiktet.
-Oh hello my beautiful girlfriend, that's a really nice wake up, sa han och blinkade och lyfte upp henne och gick mot sitt rum.
-Haha, det där va ju inte så normalt, sa jag och log mot Sofia.
-Nej, men dom är lite knäppa här, svarade hon och vi skrattade.
-Har ni ätit än? För annars kan vi ju gå ner till Starbucks Coffee och köpa frukost till alla, sa jag och log.
-Vi har inte käkat så det låter som en super bra idé, svarade hon och vi gick mot hallen och tog på oss skorna.
-Vi kommer snart Emma! Vi fixar frukost men säg inget till någon! ropade Sofia och sen gick vi.
Starbucks låg bara 5 minuter från killarnas hus så vi bestämmde oss för att gå, vi gick och småpratade och skrattade påvägen dit, sen gick vi inte och beställde allt vi skulle ha sen stack vi hem.
-Du är verkligen jätte snäll, rolig och söt precis som Mari sa att du va, sa Sofia och log mot mig.
-Du med! Hon har pratat massor om er och hon är verkligen en super kompis och ni verkar jätte snälla också så det känns ju bra att ni kommer bli mina nya grannar då, sa jag och log stolt.
-Va? Är det du som har köpt lägenheten bredvid vår? sa hon förvånat.
-Japp, men säg inget till någon för jag har inte ens sagt det till Mari än, sa jag och log.
-Jag är tyst! sa hon och så började vi skratta.
När vi var framme gick vi in och tog av oss skorna sen gick vi vidare till köket.
-BREAKFAST IN THE KITCHEN NOW! ropade jag så alla skulle höra.
Först kom Louis med Mari på ryggen in, sen efter dom kom Zayn och Emma hand i hand, sen kom Niall och Liam springandes och sist kom Nathalie och Harry hand i hand.
-Oh! You bought us breakfast! You girls are my heros, sa Niall och hög in på sin macka och kaffe.
-Is he always like that when it comes to food? frågade jag och alla kollade på mig och nickade och så började alla skratta.
Wow dom är verkligen helt fantastiska killar.
-Mari, I have a surprise to you to by the way, sa jag och log stort med henne och blinkade mot Sofia.
-Tell me! Tell me! Tell me! sa Mari och kollade uppspelt på mig.
-I'm moving in in the apartment next to yours, sa jag glatt och stolt.
Mari reste sig upp och sprang mot mig och slängde sig runt halsen på mig så jag ramlade baklänges med Mari över mig och alla började skratta åt hur kul det såg ut.
-The best surprise ever! I cried all the way to London cause I taught we would like never see eachother again! sa Mari och blev tårögd.
Jag kramade om henne och kysste henne på kinden.
-I'm here with you all the time, just a few steps from your apartment, but the weird thing is that you live 4 persons in a apartment that are as big as mine and I live alone, sa jag och skrattade.
 
Vi gick runt i London och shoppade lite innan vi åkte till mataffären så vi kunde köpa mat sen åkte vi tjejer hem till våra lägenheter. Och som tur var så hade alla mina grejer kommit och lägenheten var inrett precis som jag ville ha det.
-Tjejer om ni vill så att det inte är lika trångt inne hos er kan någon av er flytta in till mig, sa jag och log när vi stog utanför lägenheterna.
-Jag kan flytta in till dig, om det är okej för er, sa Mari glatt.
-Ja det är okej, men kan inte vi ha en tjejkväll inne hos oss ikväll? sa Nathalie glatt.
-Jo visst, svarade jag och log glatt.
-Vill ni iallafall komma in och se hur min lägenhet ser ut? sa jag glatt.
-Gärna! svarade Sofia, Nathalie och Emma i mun på varandra.
Vi gick in till min lägenhet och kollade runt, sen gick alla utom jag in till dom andras lägenhet för att hjälpa Mari packa ihop sina grejer medans jag packade upp alla mina grejer och hängde upp och vek in kläder och massa sånt.
Senare på kvällen när allt var upp pakat, både mina och Maris grejer så gick vi över till dom andra och hade tjejkväll. Vi satt och snacka och skratta långt in på natten och tillslut gick jag och Mari över till oss och gick och la oss.
-Godnatt älskling, sa Mari och kramade om mig och gick och la sig i sitt rum.
-Godnatt honey! ropade jag till svar och sen somnade jag.
 
Kommer inte på mer att skriva nu så ni får kanske mer senare idag eller imon eller något eftersom jag inte har något bättre för mig! Ligger hemma sjuk...
Så glöm inte kommentera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
xxxxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela