onedirectionthestoryofmylife.blogg.se

One Direction Noveller

Tjenare! Ändringar och shit!

Publicerad 2013-01-07 10:43:19 i Allmänt,

Tjenare! Nu är det såhär att jag har bestämt mig för att börja på en till novell men på engelska och allt som har med den att göra kommer vara på engelska.
Men jag kommer fortsätta på "You're Perfect To Me" samtidigt!
Och förlåt för att det inte har blivit några kapitel under lovet, har haft fullt upp med annat så har inte hunnit och när jag väl har hunnit så har jag inte kommit på något att skriva men det skulle vara as snällt av er om ni kunde komma med idér till nästa kapitel i kommentarsfältet varje gång jag lägger ut ett nytt kapitel!
Men idag blir det ett kapitel ska ni se och ska försöka skriva det dubbelt så långt som i vanliga fall bara för att min uppdatering har varit kass och så kommer även första kapitlet från min nya novell "Kidnapped", hoppas ni har lärt er att kommentera nu med!
 
xxxxxx Mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela