onedirectionthestoryofmylife.blogg.se

One Direction Noveller

"You're perfect to me" Del 7

Publicerad 2012-12-25 22:02:18 i You're Perfect To Me,

Bild 1: Nathalies klänning
Bild 2: Maris klänning
Bild 3: Emmas klänning
 
Emma P.O.V
Jag hade en fantastisk kväll/natt hos Zayn, han va så gullig! Och desstom berättade han att han är singel vilket är en sjukt stor fördel för mig! Wiho!
-Emma skulle jag locka ditt hår eller? ropade Mari från badrummet, ikväll var det dags för fest!
-Ja! Jag kommer, jag ska bara skriva klart mitt blogginlägg på bloggen! ropade jag tillbaka o skrev klart.
-Kan jag ha på mig den här? sa Nathalie och och kollade frågandes på mig iklädd en röd klänning som slutade strac nedanför rumpan med djup urringad rygg.
-Ja! Den är skit snygg gumman! svarade jag och log stort innan jag gick in till badrummet för att låta Mari fixat mitt smink och hår.
-Sofia, var du tvungen och bestämma dejt med han där Simon just ikväll när vi ska på fest? frågade Mari henne besviket.
-Han frågade ju om ikväll och jag skulle känna mig skit taskig om jag sa nej så jag sa ju självklart ja, men vi får festa tillsammans nästa gång snyggingar, men jag drar nu, ha det så kul ikväll, sa Sofia och gick.
-Så hur vill du ha sminket och håret nu då? sa Mari och började borsta igenom mitt hår.
-Korkskruvar typ och när det gäller sminket får du överraska mig, men se till så att det passar till min klänning, svarade jag och log.
 
Efter 1 timme var vi klara med allt och vi drog på oss skorna och gick ut för att ta taxin till festen.
-Det här kommer bli grymt brudar! sa Nathalie och log mot oss och drack lite av sin cider, vi hade alla tagit med varsin för att det är gött och najs!
Vi anlände till festen och betalade taxichauffören och gick sedan in, där inne möttes vi av hög musik och folk som dansade, låten som spelades va "Kiss You" av One Direction.
-Åh gud jag älskar den här låten! Vi bara måste dansa! Kom nu älsklingar så dansar vi! sa Mari och vi gick in till dansgolvet och började dansa.
Efter vi sått och dansat en lång stund känner jag hur två starka armar tar tag i mig och jag vänder mig om där står ingen mindre än Zayn!
-Hello beautiful, suprised to see me? sa han sexigt och gav mig en kyss på kinden.
-Well hello handsome, yes, but it was a nice surprise to see you here! Where did Mari and Nathalie went? frågade jag förvirrat och kollade efterdom.
-Harry and Louis kidnapped them and I'm gonna kidnapp you now beautiful, so come now! svarade han och lyfte upp mig och gick ut till limon som väntade utanför.
-Where are you guys taking us? sa Mari och skrattade mot Louis som gav henne kyssar på halsen, vilket jag vet att hon tycker kittlas.
-That's a surprise, sa Harry glatt och log fånigt.
 
 
Som sagt jag har sagt att de kommer bli korta kapitel men orkar inte fortsätta om ni inte kommenterar! I NEED COMMENTS!

Kommentarer

Postat av: Nattis

Publicerad 2012-12-26 01:04:19

SKRIIIIIIIIV MEEEEEEEEEERRRRRRAAAAA!!!!

Postat av: Christine

Publicerad 2013-01-06 17:28:55

Hejsan! tänkte att du kanske är intresserad av att läsa one direction noveller? jag skulle bli jätteglad om du kunde ta dig ett par minuter och kika in på min blogg! :)

Kram x

Svar: Ja visst det kan jag göra! :)
Kram xx
onedirectionthestoryofmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela