onedirectionthestoryofmylife.blogg.se

One Direction Noveller

"You're perfect to me" Del 6

Publicerad 2012-12-22 23:41:58 i You're Perfect To Me,

Louis P.O.V
Jag stack hem till Zayn för att lämna Harry och Nathalie själva, men jag kunde inte sluta tänka på Mari, synd att hon skulle iväg och träffa någon jävla skådespelare från Usa. Jag som ville vara med henne, och innan hon drog betedde hon sig skit konstigt, som om något hade hänt, undrar om det är något jag har gjort?
-HALLO?! EARTH TO LOUIS! skrek Zayn till och jag insåg att jag tappat bort mig själv i tankarna.
-Oh sorry, what did I miss? sa jag och skrattade.
-Nothing, what are you thinking about really man? sa han och gav mig en konstig blick.
-Mari, she did act really strange before she left this morning and before that, when I did come near her, she backed of, sa jag ledset.
-Oh god... Your inlove with her, aren't you? And she probably acted like that cause you can get who the hell you want so why should you choose her? You know, you are Louis Tomlinson, she probably dosen't wanna get hurt, svarade han tröstande och sen bestämde vi oss för att spela Need For Speed.
 
 
SKRIVER MER IMON! GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela