onedirectionthestoryofmylife.blogg.se

One Direction Noveller

"You're perfect to me" Del 5

Publicerad 2012-12-17 19:26:36 i You're Perfect To Me,

Mari P.O.V
Jag vaknade på morgonen av ljuset i ögonen och kollade runt omkring mig för det här var inte mitt rum, så såg jag Louis sovandes med armarna runt omkring mig och kom på att jag somnade hos honom igår.
Jag la mig ner igen och försökte somna om och lyckades efter 5 minuter.
-Goodmorgning beautiful, sa Louis och kysste mig så jag vaknade.
Wow, det var verkligen ett perfekt sätt att vakna på.
-Goodmorgning handsome, did you sleep well? sa jag och satte mig upp och log mot honom.
-Ofcourse I did, I had the sweetest girl ever next to me so it couldn't have been better then this, sa han och log.
Jag kramade om honom och sen tog jag hans hand och drog med han ur sängen och så gick vi ner till köket där vi möttes av Harry och Nathalie kyssandes.
-When did this happend? sa jag högt och dom vände sig förvånat och kollade på mig och Louis.
-Yesterday, sa Harry stolt och kysste Nathalie igen, jag bara skrattade åt dom.
-But why the fuck are you guys just in underwears if your not together? sa Harry och lyfte på ena ögonbrynet mot oss.
-Oh I did notice that I didn't were wearing more then underwears, svarade jag och rodnade.
Sen tog jag Louis hand och vi sprang upp till hans rum skrattandes och tog på oss.
Och då slog det mig, varför kysste Louis mig egentligen? Han kan få vem som helst, han ville säkert bara ha ett ligg, men det kan han glömma att han får av mig. Så lätt tänker jag inte låta han försöka få mig. Ska han ha mig ska det inte vara som något jävla one night stand eller kk utan förhållande och vill han det får han verkligen kämpa för jag tar inte vem som helst.
Plus det är Louis "the tommo" Tomlinson vi pratar om, han kan få vem han vill så varför skulle han nöja sig med en brud när han kan få 100 om dagen minst, jag skrattade till och fick en konstig blick av Louis.
-What's so funny? sa Louis och kom gående mot mig.
-Nothing, svarade jag och backade ifrån han och började gå ner till Harry och Nathalie istället.
-So are we gonna eat breakfast now when you guys are dressed? sa Nathalie medans hon och Harry började gapskratta.
Jag bara höjde på ena ögonbrynet och nickade till svar.
Vi tog fram allt och satte oss ner för att äta.
-Mari what's wrong? sa Nathalie plötsligt eftersom jag inte hade börjat äta än utan satt och stirrade rakt fram.
-Nothing, sa jag och mimade "jag berättar sen" när ingen annan såg och hon nickade till svar.
-So what are we doing today babe? sa Nathalie till Harry som hade munnen full med macka.
Vi började skratta åt hur roligt det såg ut, och han tuggade klart och svalde.
-I don't know, maybe we can show you guys around in London? svarade han glatt och Louis höll med.
-Well you guys can do that but I'm gonna meet a friend that live here, I haven't seen him in years, sa jag och la märke till hur Louis ansikte ändrades från glatt till ledset.
-Oh okey, but maybe you can eat with atleast me later? sa Louis blygt.
-Sure, I guess I can do that, sa jag och käkade upp det sista av min macka och drack upp det sista av mitt kaffe.
-I should get going now, so I can go home and change before I'm gonna meet Chace, sa jag och gick ut med min disk till köket och ställde det i diskmaskinen.
Dom andra kom efter mig och följde mig ut till dörren.
-Mari, who was Chace now again? I don't remember him, sa Nathalie förvirrat.
-That's because you never met him, it's Chace Crawford, he used to babysit me when I was little and now he's in England so he asked me to meet him, sa jag glatt och dom alla tre tappade hakan.
-YOU KNOW CHACE CRAWFORD FROM GOSSIP GIRL?! AND YOU HAVE NEVER TOLD ME?! skrek Nathalie förvånat.
-Yes, cause he didn't want me to tell anyone but now I have to go, sa jag och kramade om dom och sen gick jag hem.
 
Sofia P.O.V
Jag vaknade runt 1 och satte mig upp panikslaget i sängen, jag hade drömt världens värsta mardröm om att tjejerna dog, jag va helt svettig och satt och skakade i sängen när Mari kom hem.
-Men herregud gumman! Vad har hänt? sa Mari och kom springandes in i sovrummet och kramade om mig.
-En mardröm bara , sa jag och log och tog mig sedan ur hennes grepp och hoppade ur sängen och öppnade min resväska.
Jag bestämde mig för att klä om och gå ut och fika på Starbucks själv.
-Så vad ska du göra idag då? frågade jag Mari medans vi stog och bytte om och fixade i ordning oss.
-Jag ska ut och träffa min gamla barnvakt, för han är i England nu, jag har inte träffat han sen långt innan han blev känd så han frågade om jag hade lust och träffas och självklart svarade jag ja, vad ska du själv göra? svarade hon och log medans hon drog på kajalen.
-Jag ska nog bara ut och kolla i lite affärer och fika på Starbucks, svarade jag glatt och fixade det sista innan jag gick ut i hallen och drog på mig mina vita Jeffery C.
-Jag sticker nu, ha så trevligt med barnvakten, ropade jag till Mari och skrattade.
 
Jag gick runt i några affärer och hittade en skit läcker rosa bikini, en ljusrosa klänning med små söta blommiga detaljer och ett par Palladium (stavning?) och sen bestämde jag mig för att ta en fika.
Jag gick ner till Starbucks och beställde en varm choklad med grädde och en chokladboll, jag slog mig ner vid ett av borden vid fönstret och började fika.
-Hello, can I sit here with you? sa en röst jag inte kände igen, jag vände mig mot rösten och där framför mig stog en skit snygg blond kille, WOW.
-Yeah sure, svarade jag glatt.
-So what's your name? frågade han och vi skakade hand.
-I'm Sofia, and your are? svarade jag och log.
-Cute name, I'm Simon, sa han.
 
Vi satt och pratade i timmar och sen bytte vi nummer med varanda och bestämde oss för att träffas någon annan dag igen. Jag gick hemåt och log för mig själv, shit. Han. Va. Så. SNYGG. Och nästa gång vi träffas ska vi...
 
Vad tror ni kommer hända nu? Bjöd på ett extra långt kapitel eftersom det jag varken hann eller orkade skriva i helgen.. KOMMENTERA! Minst 2 kommentarer för fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela