onedirectionthestoryofmylife.blogg.se

One Direction Noveller

"You're perfect to me" Del 4

Publicerad 2012-12-13 22:13:48 i You're Perfect To Me,

Harry P.O.V
Vi hade precis kommit innanför dörren, jag, Nathalie, Louis och Mari bestämde oss för att sticka hem tidigare och jag och Louis föreslog att tjejerna skulle följa med hit vilket dom väldigt gärna ville.
-What should we do? sa jag och log
-What about you guys show us around in your house and maybe then we can do something else? föreslog Nathalie och log.
-Exellent idea love! sa Mari och kramade om Nathalie, dom va så gullig mot varandra.
Nathalie och Mari viskade något till varandra och började skratta.
-Ey share with us whats so funny! sa Louis förskräkt.
 
Vi drog med tjejerna runt huset för att visa allt precis som dom ville, jag drog i smyg med Nathalie in på mitt rum och låste dörren.
-Why did you drag me in here Harry? sa Nathalie och började skratta.
-Cause I wanted you to help me pick movie! I taught that we could watch a movie, all four of us, sa jag glatt och log mot henne.
 
Vi valde film sen gick vi ut till dom andra och började gapskratta men jag har ingen om varför, haha.
-What the fuck are you guys laughing at? sa Louis forvånat och gav oss en konstig blick.
Vi fortsatte skratta medans vi gick ner till TV rummet och startade filmen, vi kollade på Paranormal Activity 4 och Nathalie satt och skakade hela tiden så det slutade med att jag satt och höll om henne så hon inte skulle behöva vara lika rädd, hon log sitt otroligt gulliga leende mot mig och jag kunde inte låta bli att le tillbaka. Hon är så vacker.
Efter filmen var vi alla jätte trötta så jag och Nathalie gick upp och la oss i min säng medans Mari och Louis la sig i Louis säng, undra vad dom kommer göra egentligen men skit samma nu, nu måste jag passa på att prata med Nathalie.
-Nathalie, it's one thing I got to tell you, sa jag blygt och drog ner henne i sängen så hon satt bredvid mig istället för att stå upp.
-What Harry? sa hon och kollade oroligt på mig.
-Haha, nothing bad! I think I'm falling for you, sa jag och började rodna så jag kollade ner i golvet.
-And I'm falling for you Harry, don't look down, look at me so I can see your beautiful face, sa hon glatt och vände upp mitt ansikte och log.
Jag tog chansen och kysste henne mjuk på läpparna, det var så perfekt, alltihop. Jag satt med världens bästa tjej och jag hade precis berättat att jag är kär i henne och jag kunde inte fått bättre respons än vad jag fick, gud hon va verkligen perfekt.
Jag tog bort en hårslinga som hängde i hennes ansikte och drog den bakom örat och kysste henne igen, jag la försiktigt ner henne i sängen och la mig bredvid och bara kollade in i hennes vackra ögon.
-What are you thinking about sweetie? sa hon gulligt o log.
-You and us, do u wanna be mine Nathalie? sa jag och kysste henne lätt.
-Yes! sa hon glatt och kramade om mig och kysste mig mer intensivt några gånger, sen klädde vi av oss till underkläderna och la oss för att sova.
-Goodnight love, sa jag och kysste henne i nacken och sen försökte jag somna med henne i min famn.
-Goodnight honey, sa hon och sen somnade vi.
 
 
Det här kapitelt blev inte så långt men det är för att jag ska stänga av datorn och lägga mig i sängen och läsa lite nu innan jag ska sova! KOMMENTERA OCH SPRID VIDARE! <3 pusspuss!

Kommentarer

Postat av: Nathale

Publicerad 2012-12-14 12:21:48

OMG! älskar de här kapitlet!!!! kändes som de verkligen hade hänt när ja läste det! älskar den! skriv meeeeeer<3 <3< <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela