onedirectionthestoryofmylife.blogg.se

One Direction Noveller

"You're perfect to me" Del 3

Publicerad 2012-12-11 20:30:11 i You're Perfect To Me,

Emma P.O.V
Vi hade suttit hos Niall och umgåtts med killarna hela dagen, vilken grym start på flytten till London! Min första dag i London har tillbringats med killarna jag lyssnade på varje dag och satt och drömde om varje dag. Wow kan mitt liv bli mycket bättre nu?! Zayn va sjukt snygg i verkligenheten dessutom, herregud jag trodde jag skulle dö när jag såg han!
-What are you thinking about Emma? You look really focused, sa Zayn och skrattade åt mig med sitt otroligt gulliga skratt.
-The first day in London, and that I'm really really happy right now, and that your beautiful, sa jag och rodnade.
-Haha, your so sweet Emma, would you like to go on a date with me tomorrow? sa Zayn och log mot mig och tog min hand.
-I would love to go on a date with you! Where are we going? svarade jag glatt o log mot Zayn.
-That's a secret, but I'll pick you up at 7 pm tomorrow then, svarade han och log.
Vi gick ut till dom andra i vardagsrummet eller iallafall dom som var kvar, Louis och Mari hade dragit hem till Louis och Harry och Nathalie hade dragit hem till Harry men Liam, Niall och Sofia var kvar med oss.
-Well it's getting really late, maybe I should get going home, would you like to follow with me home? sa Zayn glatt och log mot mig.
Jag kollade på Sofia som mimade "JA!" och skrattade.
-Sure, are u staying here Sofia or are you going home? frågade jag och kollade på Zayn och sen Sofia.
-I'll think I'm staying here for a while then I'm going home so I'll see you home tomorrow, svarade hon glatt.
Vi sa hejdå och sen åkte jag och Zayn hem till honom.
När vi väl var framme hos Zayn log han mot mig och klev ur bilen och gick snabbt runt och öppnade dörren åt mig.
-Haha thanks, sa jag och klev ur bilen och log mot Zayn.
-Now lets get in! Before it gets so dark that we can't see anything anymore! sa Zayn och drog med mig in skrattandes.
Vi kom in i en stor vit tvåvåningslägenhet och jag tappade hakan.
-Haha have you seen a ghoste or something? sa Zayn skrattandes.
-No but your apartment is so damn beautiful and big, svarade jag skrattande och drog av mig yttrekläderna och gick in för att kolla runt.
 
Åter igen får ni vänta för att se vad som händer! Nu har ni fått två kapitel idag så nu får ni nöja er för idag! Skriver kanske imon igen! Men glöm inte kommentera för utan kommentarer blir det ingen fortsättning! Pusspuss

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2012-12-13 19:14:48

åå Mari! vill höra mera nu!!!! längtar till nästa <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela