onedirectionthestoryofmylife.blogg.se

One Direction Noveller

"You're perfect to me" Del 2

Publicerad 2012-12-11 19:53:00 i You're Perfect To Me,

Sofia P.O.V
Jag vaknade bredvid Niall hemma hos han, av att min mobil ringde, jag tog upp mobilen och svarade.
-Hallå? svarade jag
-Vart fan håller ni hus egentligen?! Ni skulle hämtat mig på flygplatsen för en halv timme sen! skrek Emma i luren.
Oh shit vi hade glömt hämta henne!
-Shit! Men vi kommer och hämtar dig snart! Det tar ungefär 10 min att åka till flygplatsen så vi ses om en kvart, puss hej! sa jag och slängde på.
Jag sprang ner till köket för att leta efter dom andra, Mari låg bredvid Louis och sov jätte sött, Nathalie låg och sov bredvid Harry jätte sött så jag vågade inte väcka dom och Liam hade dratt så jag bestämde mig för att väcka Zayn, jag skakade lite på han och han vaknade.
-What?! sa han irriterat och öppnade sakta ögonen.
-Can you please drive me to the airport to pick up my friend Emma? We forgot that she was coming today so can u please help me? frågade jag så oskyldigt jag kunde.
-Ehhh... Sure I guess, when are we leaving? svarade han och satte sig upp och gnuggade ögonen.
-NOW! sa jag stressat och drog med han ut till hallen och vi tog på oss och åkte till flygplatsen.
-So who is this girl Emma? frågade Zayn medans vi åkte bilen påväg till flygplatsen.
-One of the sweetest girls ever! I know you will love her! svarade jag glatt och log mot Zayn.
Äntligen var vi framme och myckte riktigt satt Emma och väntade på oss, vi steg ur bilen och gick fram till Emma.
-Tjenare! sa jag glatt och rufsade till hennes hår.
-ÄNTLIGEN! Sofiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa förfan, ge fan i mitt hår! Och är inte det Zayn Malik du har med dig?! sa Emma hysteriskt och jag började skrattta.
Hon lugnade ner sig och log mot mig och Zayn.
-What are you guys talking about? The only things I did understand was my own name so what were you saying about me? sa Zayn misstänktsamt och kollade på Emma och lyfte upp hennes väska och så började vi gå på mot bilen.
-Just that your damn hot in real life, I never taught you were this hot! sa Emma glatt och log mot Zayn.
-Hahaha, well thanks, your pretty cute yourself, are u sitting in the front seat with me? sa Zayn glatt och pratade med Emma.
Jag lät dom prata på eftersom jag visste att Emma just mött sin drömkille och han såg verkligen ut att gilla henne, jag va så lycklig för deras skull.
Vi åkte tillbaka till Niall och knackade på och gick in.
-We're back! ropade Zayn när vi kom in.
-Where the fuck have you guys been? ropade Mari medans hon kom inspringande till hallen och sprack upp i världens leende när hon såg Emma.
-EMMMMMAAAAAAAAAAAAAA! skrek hon och sprang fram till Emma.
-Gud vad jag har saknat dig! sa Emma och kramade om Mari hårt.
-Vi har saknat dig som fan! Förresten så är du hemma hos Niall nu bara så du vet, sa Mari glatt samtidigt som Louis kom ingåendes i hallen.
-Beautiful are u coming back to me soon? sa Louis men började skratta när han insåg att det inte bara var Mari som hade hört det där.
-I'm coming soon! Louis this is our friend Emma, sa Mari och presenterade Emma.
Vi gick in och hälsade på alla och sen satte vi oss i vardags rummet och fikade medans vi satt och pratade i timmar.
 
 
Kapitel två klart! Så vad tycker ni än så länge? Tror ni det kommer hända något mellan Emma och Zayn? Vi får väl vänta och se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela