onedirectionthestoryofmylife.blogg.se

One Direction Noveller

"You're perfect to me" Del 1

Publicerad 2012-12-10 21:59:00 i You're Perfect To Me,

Nathalie P.O.V
Vi gick in på Starbucks för att fika.
-Wow jag älskar verkligen London, utbrast Sofia glatt.
-Jag håller med! Fatta att vi har varit här i en vecka nu! sa jag glatt och vi ställde oss i kö.
-Ey kolla snyggingarna i soffan därborta, damn vad dom glor! sa Mari och blinkade mot oss.
-Shit är inte det One Direction?! skrek jag lågt.
-Jo shit fan, det är det! svarade Mari och hoppade diskret upp och ner samtidigt som jag gjorde det.
En av killarna reste sig upp och gick fram till oss.
-Hello girls! i couldn't stop looking at you and we guys wonderd if u would like to sit with us, sa en gullig kille i solglasögon med brunt lockigt hår.
-Yeah sure, we would love to sit with you guys, sa Mari vänligt och log mot oss.
-Okey I'll let you order your coffee and then u guys can come join us at the table, sa han och log mot oss sen gick han tillbaka till soffan och satte sig med dom andra.
-Fattar ni att Harry Styles precis frågade om vi ville sitta med han och dom andra i One Direction?! sa Sofia glatt.
-Alltså shit! Men nu är det vår tur att beställa! Vad ska ni ha? sa Mari och log.
-Varm choklad med vispad grädde, svarade vi båda samtidigt och började skratta.
-Three hot choclate with wiped cream please, sa Mari och betalade.
Vi tog emot vår choklad och gick bort till killarna och slog oss ner.
-Hello guys, sit down beautys, sa en av killarna, han hade brunt hår och en vit/blå randig tröja och ett par röda chinos.
-Well you guys are pretty hot yourself, sa Mari och log mot killarna.
-Gud kan ni fatta att det här verkligen händer?! sa jag och kollade chokat på Sofia och Mari.
-Det är helt sjukt att vi sitter med dom! sa Sofia och skrattade medans Mari nickade medstämmande.
-What are u guys saying? We don't understand your language, sa en blond kille med blå tröja och log.
-Nothing! svarade alla tre och skrattade.
-Yeah sure, but what's your name? sa en kille med svart hår och svart hollister tröja.
-I'm Nathlie, that's Sofia and that's Mari, svarade jag och pekade på Sofia och Mari när jag sa deras namn.
-Cute names, I'm Harry, that's Niall, that's Zayn, that's Liam and that's Louis, sa Harry och pekade på dom i ordning samtidigt som han sa deras namn.
Vi satt där och pratade i timmar.
 
Harry P.O.V.
Dom var riktigt schyssta och väldigt söta också men allra sötast av dom va den blonda tjej vid namn Nathalie. Gud jag kan inte sluta tänka på henne. Som tur var så fick jag hennes nummer så jag kan ringa henne och smsa henne om jag vill. Jag tog upp mobilen och skrev ett sms till henne. "Hello beautiful, would you like to hangout with me alone some day? xx Harry Styles" jag skickade iväg det och la ifrån mig mobilen.
-Ey Harry what would you like to dinner today? ropade Louis från köket.
Jag gick ut till köket och log mot Louis.
-Well why can't we just call the lads and the girls and ask if they would like to go out and get some pizza with us? föreslog jag och log åt min idé.
-That sounds awsome, I'll go call the lads then and you can call the girls, sa han och gick därifrån.
Jag tog upp mobilen och slog in Nathalies nummer och ringde.
-Hey it's Nathalie!
-Hello, it's Harry, me and Louis wonder if you guys would like to join us and the other lads for some pizza?
-Well yeah sure, that sounds awsome, what time should we meet you and where?
-At Tony's pizza and about an half hour if it works
-Sure, see you later then, bye!
Vi la på och jag log för mig själv, jag skulle få träffa henne igen snart, jag kunde inte sluta tänka på henne.
 
Louis P.O.V
Strax efter jag pratad med the lads så slängde jag iväg ett sms till Mari "Hey, wanna do something tomorrow? xx Louis" skrev jag och sen skickade jag iväg det.
Jag gick ut till köket för att se om Harry hade pratat med tjejerna än.
-Have u talked to them yet? sa jag och satte mig på en av bar stolarna i mitt och Harrys kök.
-Yeah, they'll meet us at Tony's pizza in about an hour so we should get going, sa han och ställde sig upp och log.
Han såg verkligen otroligt lycklig ut, undra om han har blivit kär i någon av tjejerna från igår, hoppas bara det inte är Mari. Plötsligt plingade det till i min mobil, jag top upp mobilen och läste på skärmen "Mari" och tryckte upp sms:et "Hello, I would love that! xx Mari
 
 
Vad tyckte ni om första delen? Kommentarer är ett måste om jag ska fortsätta!
Hoppas ni gillar det! Pusspuss!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-12-10 22:48:19

Grymt! Fortsätt snart igen, vill veta va som händer med mig;)<3

Postat av: Nathalie

Publicerad 2012-12-10 22:52:35

OMg mari! snälla skriv mer ja dör vill läsa nästa del nu! kommer drömma om det här inatt, ser bara de framför mig när ja läser det!<3<3

Postat av: nathalie

Publicerad 2012-12-10 23:01:50

åååå vill höra nästa del!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela